Hoe zorg je voor online bekendheid voor jouw bedrijf?
Wanneer je een bedrijf runt, is het steeds belangrijker om ook online een duidelijke, overzichtelijke website te hebben die gemakkelijk te vinden is. Natuurlijk kan je die zelf (laten) ontwerpen, maar er komt meer bij kijken dan het maken van de website alleen. Zo’n site moet up-to-date gehouden worden, moet voldoende tools hebben om je klanten tevreden te houden én uiteraard wil je dat deze bovenaan de zoekresultaten bij Google verschijnt. Hoe je dit alles kan regelen, lees je hier.
SEO als keyword
Search Engine Optimization, kortweg SEO of zoekmachine optimalisatie, is een onmisbaar deel van een online strategie die resultaat gedreven is. Door gebruik te maken van zoekmachine optimalisatie, zorg je ervoor dat het organisch zoekvolume naar jouw website continu geoptimaliseerd wordt. Je investeert in het begin wat geld in betalende campagnes, zoals Google Ads, maar naarmate je website steeds sneller gevonden wordt in Google, kan je die betalende campagnes beginnen afbouwen. Klanten die online de weg naar jouw website zoeken, vinden jouw website dan sowieso bij de eerste resultaten die ze te zien krijgen.
Digitaal meesterschap garandeert een succesvol bedrijf
Omdat het digitale speelveld steeds sneller evolueert, heb je meer en meer expertise nodig om hiermee aan de slag te kunnen gaan. Dit digitale meesterschap is onmisbaar wanneer je een succesvol bedrijf wil runnen. Maar uiteraard kan je niet alle expertise in huis hebben. Kies daarom voor de outsourcing van een dedicated team. Wanneer je op zoek bent naar hulp voor online marketing in Antwerpen, kan je je licht bijvoorbeeld eens opsteken bij een online marketing agency. Zij bieden een hybride oplossing voor digitale expertise op maat van je bedrijf. De specialisten doen dit door de expertise die jij al in je bedrijf hebt, aan te vullen met expertise die je nog kan gebruiken om je bedrijf online te laten boomen. Ze kunnen dit doen in verschillende expertises. Zoek je een extra expert in je marketingteam, een strategische sparringpartner of eerder een digitale mentor; er is sowieso iemand die je verder kan helpen. Sommige agencies werken met de TaaS-aanpak en geloven erin dat dit voor betere resultaten zorgt.
Wat is TaaS?
TaaS heeft een dubbele betekenis. Enerzijds staat het voor ‘Team-as-a-Service’-methode, anderzijds verwijst het ook naar ‘Talent as a Service’. Het grote idee hierachter is dat je een team nodig hebt om succesvol te kunnen zijn. Dit team bestaat uit experten met allemaal een verschillende expertise. Door deze mensen samen te laten werken, creëer je succes. Wat het online succes van jouw bedrijf betreft; via deze methode worden steeds de juiste mensen aan jouw digitale projecten gekoppeld. Dit zijn zowel je vaste werknemers als de extra experten die je nog mist. Samen bereiken jullie digitaal meesterschap!